poniedziałek, 10 marca 2014

Mam na imię Aleksander



"Nawet jeśli mówią mi zwolnij (prędkość) musi być przy mnie
pęd powietrza musi być głośny (głośny) by podkreślić stan ulotny (jeśli)
jeśli głosy mówią mi zwolnij (nie) muszę czuć każdy dzień
za późno już kupiłem ten bilet zanim złamię kark muszę poczuć, 
że żyję"
.


Aleksander Uchto ur. 4 maja 1991 r w Kielcach. Raper zadebiutował w 2012 roku mini albumem "Odczucia". W kwietniu 2013 roku artysta podpisał kontrakt z wytwórnią Fandango Records.
27 września tego samego roku na sklepowe półki trafił jego debiutancki album "Nie myśl o mnie źle".
Przy produkcji albumu m.in wzięli udział: Szatt, Voskovy, Eigus.
Single do których możemy zobaczyć video to : "Tlen", "Dom", "Kaskader".
Dlaczego piszemy po dłuższej przerwie o tym właśnie młodym człowieku?
Tego dowiecie się już wkrótce!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz